www.marketingoazis.hu

2008.12.31. 15:14

Blogomban nem szoktam reklámozni, (nem ezért írom) de most muszáj kivételt tennem. Jómagam marketingesként és közgazdászként keresem a kenyerem, ezért teszek említést erről a fórumról(nekem sokat segített on line területen).
Sokat kerestem, de nem igazán találtam marketinges fórumot a hazai portálokon. Körülbelül  három hete leltem rá erre az oldalra. www.marketingoazis.hu
Profilját tekintve on line marketing de találsz itt általános marketing dolgokat (esttanulmányok, új marketing trendek, könyvajánló stb.) is. Egy szakmában jártas fiatalember (Zso név alatt találod a tagok között), indította, majd csatlakoztak hozzá többen is. Napjainkra egy elég jó, szakmai tudásban bővelkedő site jött létre. Miért érdemes megnézni?
Ha kezdő vagy az on line területen, akkor ez egy jó információbázis számodra. Ha már haladó, akkor szakmai tudásod frissítésére kiváló. Ha profi vagy, akkor azért látogass el oda, hogy tudásoddal segíts a többieknek a fejlődésben.
 
NE FELEDJÉTEK:GONDOLKOZZATOK, MIELŐTT BÁRMIT IS CSLEKEDTEK! A TUDATOS GONDOLKODÁSÉRT!
 
                                                                     Kondor Albert

A bejegyzés trackback címe:

https://kondoralbert.blog.hu/api/trackback/id/tr41850444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása