Mégsem lesz elég a tartalom a facebookon?
2012.10.13. 14:56
A múltkori bejegyzésem után jogosan várhatná mindenki a Teljes Értékű Ételek esettanulmányának új fejezetét, de közbe jött egy olyan dolog, ami nem igazán hagyott nyugodni. Egy kedves barátom Lévai Richárd blogjában olvastam egy cikket http://facebooktippek.hu/2012/10/02/facebook-edge-rank-valtozas/, miszerint már nem lesz elegendő a jó tartalom a közösségi oldalak királyának nevezett Facebookon. Szomorú vagyok. Aki engem ismer, tudja, hogy soha nem költöttem egyetlen egy forintot sem hirdetésre, de tartalommal 1000 fő felé tudtam növelni Facebook oldalunk https://www.facebook.com/teljes.erteku.etelek taglétszámát. Miért nem költöttem hirdetésre? Mert eddig tökéletesen működött a tartalommal történő elérés. Íme egy példa. A lenti fotó egy kis szöveggel az alábbi nézettséget produkálta.
70 like, 99 megosztás, 4 hozzászólás. A profiknak a többi adat:reach: 673, Engaged Users:409, Talk about: 338, Virality:50,37% (nagyon sok hasonló számot értem el tartalommal, de ez egy következő bejegyzés témája lesz). Szerintem ezek a számuk magukért beszélnek. Így már mindenki tisztán láthatja, hogy mért nem hirdettünk. De lehet, hogy ennek az időnek vége? Azon a napon, mikor Richárd cikkét olvastam már két napja láttam, hogy az elérések száma nagyot csökkent, annak ellenére, hogy a publikált tartalmak és a blogunkba http://teljesertekutaplalkozas.blogspot.hu/ történő átkattintás száma magas volt. Mi lesz a jövő? még nem igazán tudom. Ti mit gondoltok, van értelme hirdetni? Most még tesztelek néhány tartalmi megoldást. Ha nem jön össze, akkor marad az FB részvényesek vagyonát gazdagító hirdetés.
Köszönöm, hogy megtiszteltél azzal, hogy elolvastad a meglátásaimat.
Kondor Albert
Szerző: KondorAlbert
Szólj hozzá!
Címkék: facebook tippek Tartalom menedzsment a facebookon facebook hírdetés
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.