Értékesítésösztönzési trükkök
2008.10.03. 12:07
Az értékesítésösztönző eszközök tárháza nagyon széles. Naponta legalább ötven ilyen dologgal találkozunk. Ha egy áruházban vagy szupermarketben járunk, akkor pedig több százzal. Most bemutatok párat: Kuponok: Nagyon sok termék csomagolásában (üdítő, snack, dobozok és még sorolhatnám) megtalálhatod ezeket, célja, hogy rávegyen téged a termék megvásárlására. Biztosan találkoztál már olyan felirattal, ha most megveszi a terméket .... nyerhet, és te megveszed. Ha nem lenne rajta a csomagoláson a nyerés lehetősége, biztos, hogy szükséged lenne az adott termékre? Folytatva a gondolatot, számoljunk: megveszed a terméket, általában minimum három kell a beküldéshez, ez mondjuk egy ásványvíz esetében kb 300Ft, majd leáztatod a címkét borítékba teszed és feladod a postán az plusz 200 Ft és várod, hogy nyerj. Mennyi az esélye annak, hogy nyersz? és mennyi pénzt zsebelt be azzal a cég, hogy te és még sokan mások 3 üveggel vásároltatok. elgondolkodtató nem? A vállalatok ebben az esetben, mindig azt használják ki, hogy te szeretnél valamit ingyen kapni vagy nyerni. Erre, nagyon jó lehetőség a következő eszköz.....% több: Mostanában ezt az eszközt, egyre többen alkalmazzák sikeresen. Leginkább az élelmiszerpiac gazdagodik a használatával. A trükk egyszerű, a csomagoláson figyelemfelkeltő színekkel és feliratokkal hívják fel a figyelmedet, arra, hogy most többet kapsz. Az esetek nagy részében ez be is jön, leveszed a terméket a polcról, behelyezed a kosárba és örülsz, milyen jól jártál. De tényleg jobban jártál?Tudni kell, hogy ebbe az eszköztárba helyezkednek el az akciók, displayek, nyeremény kampányok, kuponfüzetek, kóstolók és még sorolhatnám.Egy utolsó eszköz, amire érdemes felhívni a figyelmet, a termékminták: Sok esetben látjuk, hogy egy-egy termék mellett, találunk egy ugyan olyan márkájú és típusú terméket csak más ízesítésben. Miért éri meg a gyártónak ez, hiszen ingyen adja. Igaz, de ezzel biztosítja magának hogy te az ő termékét fogod vásárolni hosszútávon és ezzel a termékinnovációja sikeres lesz. Te vásárolod a termékét és ő pedig továbbra is zsebreteszi a nagy lóvét. Valahogy így megy ez, ezért csak egyet tudok tanácsolni mindenkinek: Gondolkozz, mielőtt bármit is cselekszel!
Szerző: KondorAlbert
1 komment
Címkék: pop promotion akciók stratégiák sales pull push termékminta pos kuponok értékesítésösztönzés
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
DNYL 2008.11.16. 22:50:29
Egy új közösségi oldal indult, amely Kuponok segítségével, akár féláron megvásárolható termékekkel tud hozzásegíteni, hogy megtakarítsunk.
PlázaKuponok.com
plazakuponok.com
Napi több, mint 100 regisztrált taggal bővül, egész dinamikus ahhoz képest, hogy nemrég indult