Marketinges esettanulmány: Teljes Értékű Ételek (kezdetek)
2012.09.20. 21:25
Hol is kezdjem. Rég volt már, hogy megszállt az ihlet és bejegyzést írtam a privát blogomban. Régen mindig volt időm és témám is miről írjak. Aztán jött egy korszak (házasság, gyerek és egyéb dolgok)ami miatt egy sort sem tudtam gépre vinni. Szerencsére ennek az időszaknak vége (gyerek cseperedik, problémák megoldódtak) és újra hódolhatok ennek a szenvedélynek.
Térjünk a lényegre. Az elmúlt három év nagy tanuló idő volt nekem. Létrehoztunk egy csapatot, akik elkötelezett hívei a teljes értékű táplálkozásnak.
Először csak egy könyvet alkottunk meg 2009 - ben http://www.teljesertekuetelek.hu/vasarlasi_lehetosegek.html Kisa Judit - Somogyi Gyöngyi: Napról napra a teljes értékű konyhában címmel.
Az általunk tervezett értékesítés többé kevésbé sikeresnek volt mondható (halkan megjegyzem, sok hibát követtünk el de a könyvnagykereskedéseket egy finom marketing trükkel sikerült kiiktatni, amire mai napig büszkék vagyunk). 2010-ben újra gondoltunk mindent, mert nem elégítette ki igényeinket az a tudat, hogy csak egy könyv megjelenítésére képes a csapat. Létre jött a Teljes Értékű Ételek Csapata aminek szíve lelke Kisa Judit dietetikus. Létrehoztuk a weboldalunkat, http://www.teljesertekuetelek.hu/ (Varján András fotós, webdesigner, alapítótagunk munkáját dicséri) logónkat és kialakítottuk a hozzá tartozó szolgáltatásokat is.
Mivel én általában az off line marketing híve voltam ezért nem igazán foglalkoztam on - line marketinggel. Nagy hiba volt, így utólag belátom. Aztán egyik marketing konferencián, aminek a tematikáját én írtam egy kedves barátom Dr Papp - Váry Árpád ( http://www.papp-vary.hu/konyveim/ )előadásában egy nagyon érdekes mondatra lettem figyelmes. Az off line marketing csak az on line marketinggel válhat teljessé. Talán ez volt az a pont, mikor az off line marketing mellet (mai napig a fő erősségünk) el kezdtem foglalkozni az on - line marketinggel tüzetesebben. Új stratégiát építettünk, új kommunikációs csatornákat kezdtünk el használni.Hogy miként lettek hatékonyak ezek az eszközök? a következő bejegyzések során bemutatom. Találkozhatsz majd a blogokkal, facebook trükkökkel, youtube finomságokkal egyaránt.
Mindenkit várok szeretettel a folytatásra !
Kondor Albert
Szerző: KondorAlbert
Szólj hozzá!
Címkék: Teljes értékű Ételek On line marketing On line stratégia Papp váry árpád
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.