Intelligens direct mail

2008.10.23. 17:57

Sokan ódákat zengnek róla, mégtöbben dicsőítik jómagam nem kedvelem de fontos, hogy beszéljünk róla.

A vállalkozások részére!

A vállalkozások nap mint nap sok direct mailt küldenek ki, szerintem hasztalanul. Ha az erre áldozott pénzt egy termék árának csökkentésére használnák egy értékesítésösztönzés keretében, mennyivel jobban járnának(fogyasztó és a kereskedő is). Az előállítási költség nem igazán olcsó, a kidolgozás és a terjesztés szintén pénzbe kerül. A legrosszabb, hogy nagyon kevés ér célba, legtöbb a kukákban landol. Ráadásul a címlista megszerzése nem egyszerű, ha manipuláció nélkül akarjuk végre hajtani. A tisztességes vállalkozások számára azt ajánlom, hogy saját maguk hozzák létre adatbázisukat, így nem fognak csalódni a kiküldött direct mailek sikerében. Ki tudja legjobban hasznosítani a direct mailt? Az alapítványok az 1 %-esetén. Nekik szívből ajánlom, de törekedjenek a precíz kialakításra annak érdekében, hogy sikeres legyen az információ nyújtás. A direct mailnek helyettesíteni kell az eladót, ezt soha nem szabad elfelejteni.

A mindennapi fogyasztók részére!

Szeretném felhívni embertársaim figyelmét, hogy mindig nézzék meg kinek adják meg adataikat. Egy e-mail cím, már jó alap lehet arra, hogy reklámokkal bombázzanak minket. Ez csak egy e-mail, és akkor mi van egy otthoni címmel vagy egy telefonszámmal. Figyeljünk oda! A másik jó trükk, hogy kérdőív formájában kitöltünk egy két oldalas nyomtatványt és visszaküldjük a feladónak, mert cserébe valami ajándékot kapunk vagy részt veszünk egy sorsoláson, aminek a fődíja egy nagyértékű tárgyjutalom. Ez még oké is lenne, de nézzük meg, hogy amit aláírtunk és visszaküldtünk, annak a kis betűs része ne tartalmazzon olyan írást, miszerint az adott vállalkozás nem vállal garanciát az általunk megadott adatok titkosságáért (volt rá példa az elmúlt időszakban). Senkit nem akarok riogatni, de muszáj felhívnom rá a figyelmet. A korrekt cégek tisztességesen játszanak és ők megtalálják a becsületes módját annak, hogy elérjenek minket ajánlataikkal.

 

Azért írtam két különálló részt, hogy lássuk mind a két fél szempontját.

 

Köszönöm a türelmet

(Kondor Albert)

NE FELEDD: GONDOLKOZZ, MIELŐTT BÁRMIT IS CSELEKSZEL! A TUDATOS GONDOLKODÁSÉRT!

A bejegyzés trackback címe:

https://kondoralbert.blog.hu/api/trackback/id/tr10728422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása