Elosztási csatornák

2008.11.02. 15:18

 

A marketing világában nagyon sok vállalat azon bukik el, hogy nem jól választja meg az értékesítési stratégiáját..................itt álljunk meg egy szóra(G. tanár út mondaná). Mi az hogy nem jól.Ezt csak MI hisszük. A vállalatok tökéletesen tisztában vannak azzal, hogy miként juttatják el hozzád a terméket. Hogy miként? Lássuk:

Nagykereskedések: Ha cég vagy vásárolhatsz itt és jó sok kedvezményt kapsz, ha viszont egy szimpla fogyasztó, akkor örülj, hogy nálunk vásárolhatsz, ráadásul néha drágábban mint azt te gondolnád.

Kiskereskedelem: Itt minden rólad szól, odateszünk mindent a lábaid elé. Mi vásárlók ezt el is hisszük és közben nem is gondoljuk, hogy mennyi plusz profitot szakítanak le rólunk. Gondoljatok csak bele, adott a karácsony, megveszed a terméket(pulcsi) pl:8000 Ft-ért, majd lefut az ünnep és ez a termék már csak 5500 kóstál akcióban, leárazva csak neked. Itt jön a trükk, egy hónappal később a 8000 Ft-os pulcsi már csak 3500 Ft( még így is van rajta haszon). Kérdem én, akkor mennyi a bekerülési ára ennek a terméknek és mekkora hasznot szakít a kereskedő (Erről ennyit).

Csomagküldő szolgálatok: egyszerűen összefoglalva.............................. Megrendeled a terméket a katalógusból mert nagyon tuti a kép, ráadásul még olcsó is(amit a képen látsz az tényleg jó minőségű termék, minőségi anyagból) és amit kapsz az esetek nagy részében(tisztelet a kivételnek)gagyi, silány utánzat.(néha még a bizonyos piacon kapott termék is jobb annál).

MLM : Nagyon fikázzák ezt a rendszert, pedig nem olyan rossz. Tény, aki a tetején van az baromira gazdag lesz a többiek viszont nem. Az a kis pici előnye abban van, hogy néha lehet kapni olyan cuccot(pipere kellékek), ami jó és elérhető áron van. Mindezek ellenére nem vagyok MLM párti(az elmúlt évtized negatív közvéleménye miatt).

Exkluzív boltok:A drágaságról, egyediségről, a nyájas kiszolgálásról szólnak és azt sugallják, hogy te ezekkel a termékekkel más vagy mint a többi, sokkal több vagy náluk. Te elhiszed és már csengeted a nagy zsozsot a termékért. Nem, bocsi a márkáért(amit tudatosan ezért építenek) és az exkluzív környezetért.

ITT ÉRDEMES FELTENNI A KÉRDÉST, TÉNYLEG MÁS VAGY MINT A TÖBBI? SZERINTEM NEM, CSAK ELHITETIK VELED A VÁSÁRLÁSÉRT CSERÉBE.


Összességében, tudjátok: GONDOLKOZZATOK, MIELŐTT BÁRMIT IS CSELEKEDTEK!

A bejegyzés trackback címe:

https://kondoralbert.blog.hu/api/trackback/id/tr77745627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása